7-8 listopada 2017, Warszawa , Centrum Expo XXI

II Forum Logistx

Customer-Centric Supply Chain

RELACJA Z EDYCJI 2017

Relacja z edycji 2017

W dniach 7-8 listopada 2017 roku odbyło się 2. Forum Logistx – międzybranżowe spotkanie gromadzące top-managerów odpowiedzialnych za zarządzanie łańcuchem dostaw i jego poszczególnymi ogniwami. Tegoroczna edycja skupiła się na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie jak dostosować swoje działania do ciągle zmieniających się potrzeb klienta (B2B i B2C), który oczekuje szybkiego, dobrego jakościowo i taniego serwisu, uwzględniając jednocześnie wewnętrzną presję na optymalizację kosztów.

Spotkanie rozpoczęliśmy od wystąpienia naszego gościa specjalnego – Mariusza Czerkawskiego, który ujął nas opowiadając historię swojej pasji do hokeju oraz niełatwej drogi prowadzącej na sam szczyt mistrzostwa. To była mocna inspiracja i świetny początek otwierający na świeże spojrzenie i motywujący do wykorzystania możliwości, które są wokół nas.

Pierwszy blok od razu skierował uwagę uczestników na klienta zewnętrznego w S.C., skupiając się na optymalnej współpracy i sile szczerej komunikacji. Potrzeba transparentności wybrzmiała także z kolejnych wystąpień dotyczących planowania i integracji informacji z poszczególnych ogniw oraz centralizacji zarządzania logistyką. Przed stolikami dyskusyjnymi nieco zmieniliśmy kierunek, by poznać spojrzenie i plany Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa na branżę transportową. Następnie uczestnicy wybrali najbardziej interesujący ich miniwarsztat, by w mniejszych, kameralnych grupach przedyskutować wybrane kwestie.

W drugim dniu prelegenci dzielili się swoimi praktykami, jak poznać oczekiwania klienta i je skutecznie zrealizować  oraz pokazali, że kształtowanie wartości równocześnie dla organizacji oraz dla klienta przynosi zysk każdej ze stron. Ostatnie, jednak nie najmniej ważne, były wystąpienia odpowiadające na wyzwanie, które płynie obecnie z rynku pracy – jak w czasach niskiej stopy bezrobocia i braku rąk do pracy pozyskać i utrzymać wykwalifikowanych pracowników, by zapewnić ciągłość łańcucha dostaw.

Chciałam Państwu jeszcze raz bardzo serdecznie podziękować za aktywny udział w Forum. Wspólne dyskusje oraz otwarta, sympatyczna atmosfera Forum pokazuje, że doceniacie Państwo możliwość spotkania się z kolegami „po fachu”, aby wymienić się najlepszymi praktykami i doświadczeniem.

Tym samym już teraz z przyjemnością zapraszam Państwa na trzecią edycję Forum!

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia!

Dorota Krasoń  | Project Manager

Najlepiej ocenione wystąpienia

Jak budować efektywną współpracę logistyki i HR w czasie restrukturyzacji oraz po zakończeniu zmian w organizacji

Robert Żelewski, Członek Zarządu, Dyrektor HR, MCCORMICK POLSKA
Paweł Poniedzielnik, Dyrektor Logistyki i Planowania, MCCORMICK POLSKA

Sposoby na zaangażowanie szeregowych pracowników w działania usprawniające

Aleksander Wycislik, Continuous Improvement Manager, LEAR CORPORATION

Inspiracja ze świata sportu zawodowego: jak budować pozycję i przywództwo w grupie silnych charakterów i szukać motywacji „kiedy już się nie chce”

Mariusz Czerkawski, POLSKI HOKEISTA, ZAWODNIK CZOŁOWYCH KLUBÓW LIGI NHL I NAJLEPSZYCH KLUBÓW EUROPY

Cenna współpraca między logistyką a produkcją – co zrobić, aby każdy logistyk miał świadomość istnienia Klienta wewnętrznego w organizacji

Tomasz Jelonek, Dyrektor Logistyki, IMPERIAL TOBACCO POLSKA MANUFACTURING

Centralne zarządzanie logistyką – jakie działania należy podjąć, aby scalić „różne logistyki” działające w jednej organizacji i tym samym usatysfakcjonować klienta wewnętrznego

Sergiusz Jasiniecki, Dyrektor Działu Logistyki, Prokurent, THYSSENKRUPP ENERGOSTAL

Blue Business Media Sp. z o.o. Oddział Kraków
ul. Berka Joselewicza 21c, 31-031 Kraków

ORGANIZATOR

Copyright Blue Business Media Sp. z o.o. 2018

tel. + 48 12 35 05 400, fax. + 48 12 35 05 401,
info@bluebusinessmedia.com, www.bbm.pl